Wel goed 8

Niet te ver weg

Snelle levering.

Door de snelle afhandeling zijn wij tevreden.

Snelle levering en een mooi product

Snelle levering en een mooi product

Uistekend

Eindelijk eens een website die zijn zaken prima voor elkaar heeft, produkt beantwoord volledig aan de hoge verwachting

Snelle levering, goede voorraadstatus, betaalbaar

Super snelle service, 1 minpuntje

Als je vandaag besteld heb je het morgen in huis. Ik had het verkeerde besteld en via de mail werd ik begeleid welke ik wel moest hebben. Wat jammer is, is als je een product retour stuurt om te ruilen dat je daar voor zowel het retourprobuct als het nieuwe product weer verzendkosten moet betalen. Waardoor ik uiteindelijk bij Bax of Thomann goedkoper uitgeweest was.

In het totaal liep alles perfekt

Ik heb 2 a 3 keer muziek spullen besteld Een keer ook gebeld voor advies. En het was een goede ervaring.

Snelle levering 10

Snelle levering geeft vertrouwen in een bedrijf als Fritz Events en dat je je hobby's daardoor eerder kunt voortzetten ! Dus top leverancier !

Snelle levering, fijne communicatie, prima prijzen.

Sommige artikelen die ik besteld had waren niet op voorraad. Ik kreeg daarop direct een e-mail of de zending kon wachten totdat alles op voorraad was. Omdat ik de andere artikelen snel nodig had, hebben ze er zonder problemen een backorder van gemaakt. Uiteindelijk heb ik toch nog alle artikelen binnen twee dagen ontvangen. Ik ben iedere keer weer dik tevreden over de service van Fritz-Events: online, maar ook in de winkel.

Meteen bezorgd

Geen gedoe of gewacht, prima zo

Snelle levering. Mooi product. Zeer tevreden.

Gewoon TOP

Een bestelling gedaan en super snel ontvangen. Product is precies zoals op de website. Dus een Top leverancier.

Snel geregeld, en een redelijke prijs

Kortom, ik ben dik tevreden....

Ervaring en kennis

Op aanraden van een kennis bij fritz events terechtgekomen! Volledige uitleg gekregen wat voor mij passend is als beginnend zangeres. Je kon aan alles merken dat dit een professioneel bedrijf is met kennis en ervaring op hun gebied.

Meedenkend met de klant!

Goede service, waar een andere grote audio verkoop site te kort schoot sprong Fritz in het gat. Fritz Events zijn erg meedenkend met de klant en gaan snel, vriendelijk en adviserend te werk. Ik ben erg te spreken over de kwaliteit aan spullen uit huj assortiment, merkbaar met zorg uitgezocht. Al met al erg tevreden en hier koop ik zeker nog meer.

Professioneel, vriendelijk en erg hulpvaardig!

Ik kwam als leek in de winkel en ben ontzettend goed en vriendelijk geholpen!

Redelijk

De levertijd was iets minder maar voor de rest hele goeie service!

Snelle levering, product zoals je mag verwachten

Alles is prima gegaan, er werd snel geleverd en het is een degelijk product.

Heel prettig contact,, snelle reactie's en snelle antwoorden op onze vragen, goeie adviezen gekregen en uiteindelijk spullen besteld die dan ook nog eens zeer snel geleverd werden. Wat ons betreft heb je dan ook niet meer nodig dan een bedrijf als deze.

One of the reliable sources for Dj equipment

Fast service, follow up, Variety products to match both amateurs and professionals

Maken hun belofte waar!

Zeer snelle en correcte levering. Doen wat zij beloven. Voor .. besteld , volgende dag in huis. Veel webshops beloven dit. Maar komen hun belofte niet na. Frits-Event wel. Top.

Super goed

A+

Hele snelle levering

Koffer hoeken besteld, volgende dag in huis. Dat alles voor een mooi prijs

Hulsbos 7

5431 NZ Cuijk

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!